«Αίρεση όσοι διαδίδουν ότι η Θεία Κοινωνία είναι επικίνδυνη και ότι μεταδίδει τον κορωνοϊό!»

Uncategorized

 

 Ακούστε τον φωτισμένο ιερέα Ιωάννη Γκλιόγκο να μιλά για την στάση της ιεραρχίας της Εκκλησίας όσον αφορά τους εμβολιασμούς, η οποία αντί να ακολουθεί τους ιερούς κανόνες προπαγανδίζει τα εμβόλια!

Η συνέντευξη δόθηκε στον Γεράσιμο Βραχιολίδη και στην εκπομπή του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ.

Τα κυριότερα σημεία των δηλώσεων του πατρός Ιωάννη: 

Πατήρ Ιωάννης: Ακούμε τι λέει ο Μητροπολίτης Λαρίσης αλλά δεν ακούμε τι λέει ο κόσμος. Κι αυτό δεν μου αρέσει καθόλου-θα έπρεπε να ακούσουμε τι λέει ο κόσμος. Ο Μητροπολίτης παίρνει κάποια χρήματα; Έχει κάποια απολαβή γι’αυτό το οποίο κάνει; Έχουμε γνώση περί τούτου;

Δημοσιογράφος: Προφανώς όχι-δεν παίρνει. Γενικότερα δεν πρέπει να παίρνει τίποτε, η Πολιτεία ζητά τη βοήθεια της Εκκλησίας.

Πατήρ Ιωάννης: Η Εκκλησία έχει το εμβόλιο και αυτό είναι η Θεία Κοινωνία. Η Θεία Κοινωνία μάλιστα δεν μεταδίδει, αλλά θεραπεύει ασθένειες. Έχω κοινωνήσει άνθρωπο με κορωνοϊό και μετά κατέλυσα τη Θεία Κοινωνία-και όπως βλέπετε ζω, δεν έπαθα τίποτε, δεν αρρώστησα καν. Πιστεύω ότι υπάρχει ασέβεια η οποία είναι κατά της Θείας Κοινωνίας την οποία θέλουν να επιβάλουν οι δήθεν ειδικοί ότι δηλαδή μεταδίδεται ο κορωνοϊός από τη Θεία Κοινωνία. Αυτός είναι ασέβεια και αίρεσις.

Δημοσιογράφος: Η Εκκλησία πρωτοστατεί στην εκστρατεία υπέρ των εμβολίων την ώρα που επίσημα χείλη της κυβέρνησης, όπως η κυρία Κεραμέως δηλώνουν ότι καλό θα είναι να μην κοινωνάει ο κόσμος, γιατί μεταδίδεται η μόλυνση από τη Θεία Κοινωνία.

Πατήρ Ιωάννης: Διαρρέουν πράγματα ψευδή τα οποία δεν αποδεικνύονται με τα λόγια. Φτάνουν σε αίρεση όσοι διαδίδουν ότι η Θεία Κοινωνία είναι επικίνδυνη και –δήθεν- μεταδίδει τον κορωνοϊό.

Δημοσιογράφος: Ο πατήρ Στυλιανός Καρπαθίου αποδόμησε την εγκύκλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος που τάσσεται υπέρ των εμβολίων, λέγοντας ότι στα συστατικά των εμβολίων υπάρχουν εκτρωθέντα έμβρυα. Και ερωτάται η Εκκλησία που καταδικάζει τις αμβλώσεις, πώς είναι δυνατόν να γίνεται αρωγός σε αυτούς τους εμβολιασμούς και να πηγαίνει αντίθετα με τον λόγο του Κυρίου; Υπάρχουν εκτρωθέντα έμβρυα στα εμβόλια και τον καλεί να εμβολιαστεί;

Πατήρ Ιωάννης: Είναι αίρεση και μάλιστα στην πράξη το να θέλουμε να αλλάξουμε το τυπικό της Θείας Κοινωνίας, όχι μόνο με μάσκες αλλά και με άλλους τρόπους. Υπάρχει βίντεο που δείχνει κληρικό να βουτάει το χέρι του στο Άγιο Ποτήριο και να παίρνει με το χέρι του τον άρτο και να το δίνει στον πιστό. Σε άλλο βίντεο έχω δει ιερέα να κοινωνάει με πλαστικό κουταλάκι και στη συνέχεια να το πετάει στα σκουπίδια. Δεν πρόκειται για απλή ασέβεια, αλλά για αίρεση. Η περίθαλψη του ασθενούς στην εκκλησία επιβάλλεται, αυτό όμως δεν είναι πείραμα του Φράνκεστάϊν. Τα εμβόλια αυτά είναι πειραματικά-πιθανόν να δολοφονούν αντί να θεραπεύουν. Τα αποτελέσματα θα τα δούμε σε 3 με 4 χρόνια. Πώς αυτοί είναι σίγουροι ότι θεραπεύουν τον άνθρωπο; Έχουμε την περίπτωση του Ισραήλ, όπου δημιουργεί σκεπτικισμό, αλλαγή όλου του θέματος. Εκεί, σχεδόν το 80% του πληθυσμού έχει εμβολιαστεί και από αυτούς τους εμβολιασμένους περί το 80% αρρωσταίνει ή πεθαίνει. Πώς λοιπόν προωθούν στην Εκκλησία ένα εμβόλιο που στην πράξη δεν έχει αποδειχθεί θεραπευτικό;

Δημοσιογράφος: Πάτερ, με επίσημα στοιχεία, έχουμε 1.600 αποβολές με νεκρά έμβρυα μετά τη λήξη του Εμβολίου (το δήλωσε η CDC στη μονογραφία της PFIZER), πρόσφατα μια γυναίκα που εμβολιάστηκε και με τις δύο δόσεις γέννησε –ας με συμπαθάτε για τη φρασεολογία- ένα «τερατάκι». Είναι δυνατόν η Εκκλησία να γίνεται αρωγός σε αυτό το έγκλημα που συντελείται σε έγκυες γυναίκες;

Πατήρ Ιωάννης: Τερατογεννέσεις υπήρχαν πάντα στον κόσμο. Δεν υπάρχει λόγος να κατηγορήσουμε το εμβόλιο και να δημιουργήσουμε τέτοιες εντυπώσεις προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Υπάρχει όμως το θέμα σαν μια παγκόσμια αντίδραση από τους ίδιους τους επιστήμονες. Οι ίδιοι οι επιστήμονες κυκλοφορούν διάφορες τέτοιες ενημερώσεις οι οποίες είναι ανησυχητικές. Υπάρχουν αντιπαραθέσεις μεταξύ των ειδικών. Όταν αυτοί οι ίδιοι οι επιστήμονες βρίσκονται σε μια αντιπαράθεση, ο ένας κατηγορεί τον άλλο, οι επίσκοποι και οι ιερείς είναι ειδικοί για να τολμούν να παίρνουν τέτοιες αποφάσεις; Έχουν γίνει περισσότερο ειδικοί αυτοί από τους επιστήμονες που μεταξύ τους έχουν «εμφύλιο πόλεμο»; Και τολμούν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις οι οποίες μπορεί να καταδικάσουν σε θάνατο κάποιους ανθρώπους ή έστω σε μια ασθένεια; Εγώ δεν μπορώ να παρασύρω πιστούς υπέρ ή κατά. Όλοι αυτοί ενώ βλέπουν στην τηλεόραση, διαβάζουν πληροφορίες στο ίντερνετ, οι οποίες δεν νομίζω να είναι τόσο καθησυχαστικές . Όλοι οι επίσκοποι και οι κληρικοί δεν είναι επιστήμονες.

Δημοσιογράφος: Όταν ο Μητροπολίτης Λαρίσης βλέπει να υπάρχουν αυτές οι διαμαρτυρίες από πιστούς, αμέσως γίνεται κοινωνός μίας κατάστασης την οποία προωθεί και ο ίδιος με τη στάση του, μίας κατάστασης διαχωρισμού των ανθρώπων σε εμβολιασμένους και μη εμβολιασμένους. Αυτός είναι ο ρόλος της Εκκλησίας; Η Εκκλησία δεν πρέπει να συμβάλει στο μόνιασμα όλων των ανθρώπων; Ενώ βλέπει ο ίδιος ο Μητροπολίτης τι γίνεται έξω από τον ιερό ναό τον οποίο διακονεί, τι κάνει με τη στάση του; Ενώνει ή διχάζει τους πιστούς;

Πατήρ Ιωάννης: Μην τυχόν και πάνε σε κάποιον εμφύλιο οι άνθρωποι για θέματα ασήμαντα, γιατί μετά από 1-2 ή 3 χρόνια, το θέμα αυτό με τα εμβόλια μπορεί να μην υπάρχει καν. Γενικά εμένα δεν με απασχολεί: ούτε έκανα εμβόλιο, ούτε αρρώστησα ούτε θα αρρωστήσω. Αλλά δεν θα μπω σε διαδικασία να γίνω και συμβουλάτορας σε ιατρικά θέματα. Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει εκβιασμός και αυτός επιβάλλεται άνωθεν. Η Εκκλησία εκβιάζεται. Το βλέπουμε. Και η Εκκλησία έχει εμφύλιο μεταξύ των κληρικών. Γιατί εκβιάζεται; Γιατί υπάρχουν ύποπτα οικονομικά συμφέροντα. Βλέπουμε και κάτι άλλο πιο ανησυχητικό: την προπαγάνδα από δημοσιογράφους οι οποίοι τα άρπαξαν για να μονοπωλήσουν το θέμα αυτό όπως θέλει η κυβέρνηση. Η Εκκλησία των δημοσίων υπαλλήλων έχει εργοδότη και έχει υποκύψει στον εργοδότη της, είναι όλοι δημόσιοι υπάλληλοι.

Δημοσιογράφος: Έχει πέσει η Εκκλησία στην παγίδα να χωριστεί σε εμβολιασμένους και μη εμβολιασμένους ιερείς, στη νοοτροπία εννοώ; Κι έτσι να δίνει εντολές που κάποιος ιεράρχης να απαγορεύεται από άμβωνος να παίρνει θέση κατά των εμβολίων.

Πατήρ Ιωάννης: Και για ποιο λόγο να πάρει θέση η Εκκλησία; Η Εκκλησία έχει το δικό της «φάρμακο», το δικό της «εμβόλιο» που είναι η Θεία Κοινωνία. Έχει πέσει σε μεγάλη παγίδα, μάλλον θα έλεγα έχει ξεπέσει η Εκκλησία, διότι ως δημόσιοι υπηρέτες υπηρετούν τον Καίσαρα και όχι τον Χριστό! Και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Η Εκκλησία είχε υποταχθεί και επί χούντας. Η χούντα, ο φασισμός πάλι επιβάλλεται και κάποιοι τον υιοθετούν ενώ φορούν τα ράσα. Πρέπει να καταλάβουμε κάτι: δεν είναι ιεροί κανόνες οι πολιτικές αποφάσεις. Από άμβωνος και ο κάθε κληρικός πρέπει να εφαρμόζει τους ιερούς κανόνες και όχι πολιτικές αποφάσεις μέσα στις οποίες μάλιστα υπάρχει η τρομοκρατία και ο εκβιασμός. Τρομοκρατούνται άπαντες σήμερα και δυστυχώς αυτό καθιστά την Εκκλησία υπεύθυνη. Το πρόβλημα δεν είναι αν υπάρχει κορωνοϊός και αν τα εμβόλια έχουν επιτυχία ή όχι. Αυτό, όπως είπα δεν είναι ένα θέμα που αφορά την Εκκλησία. Δεν θα έπρεπε να εμπλακεί η Εκκλησία σε αυτή την ιστορία. Η διαπλοκή κράτους-Εκκλησίας είναι εκκοσμίκευση της Εκκλησίας και αυτό είναι αίρεση.

Δημοσιογράφος: Στον ιερό ναό που διακονείτε πάτερ, στην Αγία Παρασκευή-στο Μοναστηράκι, μετά τα συνεχή lockdown και τους περιορισμούς στην προσέλευση –μόνο με μάσκα- υπάρχει μείωση στην προσέλευση των πιστών ή όχι;

Πατήρ Ιωάννης: Υπάρχει τόση μείωση που αυτή τη στιγμή η Αγία Παρασκευή κινδυνεύει να κλείσει με τα λίγα άτομα που λειτουργούν και έρχονται, γι’ αυτό μιλάω για τρομοκρατία. Μία τρομοκρατία που δυστυχώς έχει να κάνει με την τηλεόραση. Σήμερα πιστεύω ότι γίνεται πόλεμος εναντίον των πιστών και εναντίον της Εκκλησίας. Τα μέτρα του Εκκλησιασμού είναι ουσιαστικά ένας πόλεμος κατά των πιστών και κατά της Εκκλησίας. Όλα αυτά έχουν να κάνουν περισσότερο με τον φασισμό παρά με την προστασία της υγείας του ανθρώπου.

Ακούστε ολόκληρη την συνέντευξη από το 32.30” ως το τέλος κάνοντας κλικ εδώ στα κόκκινα γράμματα

ΠΗΓΗ indobserver

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *