παπα-Ηλίας Υφαντής
Τέσσερις μοναχοί τηγάνισαν ένα μεγάλο ψάρι, που ο ηγούμενος το έκοψε στα τρία. Και παίρνοντας ο ίδιος το κομμάτι προς το κεφάλι, είπε, «Ο Χριστός είναι η κεφαλή της Εκκλησίας». Ο δεύτερος παίρνοντας το μεσαίο κομμάτι είπε: «Ιδού ο Μεσσίας έρχεται». Και ο τρίτος, παίρνοντας το κομμάτι προς την την ουρά συμπλήρωσε: « Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν…». Οπότε ο τέταρτος, για τον οποίο δεν απέμεινε τίποτε, αφού περιέλουσε τους τρείς με το καυτό λάδι, είπε: «Είδεν ο Θεός και κατέκαυσεν αυτούς»…
Βέβαια το ανέκδοτο αυτό μας οδηγεί στο πρόσφατο περιστατικό με τον κληρικό, που περιέλουσε με το καυστικό υγρό τους ιεροδικαστές του. Για το οποίο περιστατικό δεν γνωρίζουμε επακριβώς τα σχετικά, ώστε να μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη. Διαβάσαμε όμως κάπου ότι η αξιότιμη κ. ΠτΔ χαρακτήρισε το περιστατικό σαν αποτρόπαιο. Αλλά η κοινή λογική στην προκειμένη περίπτωση φωνάζει ότι περισσότερο αποτρόπαιη και μάλιστα με αστρονομική διαφορά είναι η επικύρωση της ολέθριας για την Ελλάδα και το λαό μας χούντα των μνημονίων απ’ το ΣτΕ. Ή μήπως δεν στοίχισε τη ζωή σε χιλιάδες Ελλήνων, των οποίων οι αυτοκτονίες, σε τελική ανάλυση, ήταν ουσιαστικά δολοφονίες;
Ακούσαμε όμως παράλληλα ότι ο βιτριολιστής, διαμαρτυρόμενος, είπε πως «στην Εκκλησία δεν υπάρχει δικαιοσύνη» Πράγμα που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Γιατί κεφαλή της Εκκλησίας είναι ο Χριστός. Που σημαίνει ότι στην Εκκλησία υπάρχει δικαιοσύνη και μάλιστα περισσότερη απ’ οπουδήποτε αλλού.
Εκεί που ποδοπατείται κάθε έννοια δικαιοσύνης είναι το καθεστώς της δεσποτοκρατίας. Αφού η δεσποτοκρατία είναι ο αντίποδας της Εκκλησίας. Όπως ακριβώς η δικτατορία είναι ο αντίποδας της Δημοκρατίας. Και προκειμένου ν’ αποδείξουμε ότι στη δεσποτοκρατία δεν υπάρχει δικαιοσύνη, δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Αρκεί να θυμίσουμε στους αναγνώστες ότι την καταδίκασαν ακόμη και επίσκοποι. Όπως ο μακαριστός μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος, ο οποίος είπε ότι η «δικαιοσύνη» των δεσποτάδων είναι χειρότερη ακόμη και των βάρβαρων Σαρματών και Σκυθών. Ο δε μέγας πολέμιος της δεσποτοκρατίας μακαριστός μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος χαρακτήρισε την δεσποτική δικαιοσύνη «κυκλώπεια»! Αρκεί μόνο να σκεφθεί κανείς ότι ο δεσπότης είναι ταυτόχρονα εισαγγελέας και δικαστής.
Που σημαίνει ότι, αν ειλικρινά θέλουμε να μιλήσουμε για αποτρόπαια εγκλήματα, είμαστε υποχρεωμένοι να παραδεχθούμε ότι μεταξύ αυτών πρωτεύουσα θέση κατέχει, η δεσποτική «δικαιοσύνη». Η οποία όμως, συχνά, διαπλέκεται και με την κοσμική δικαιοσύνη. Σε περίπτωση που καταφύγουν σ’ αυτήν κάποιοι κληρικοί, για να βρούν το δίκιο τους, κουτουλούν πάνω σε φοβερά σημεία και τέρατα. Κι επειδή το φτωχό ιερατείο δεν διαθέτει ανάλογα τέρατα συνθλίβεται ανάμεσα στις μυλόπετρες της δεσποτικής και κοσμικής αδικίας.
Φαίνεται όμως ότι τον τελευταίο καιρό όλοι αυτοί-πολιτικοί και δεσποτικοί- που συμπαρατάσσονται με την νεοταξική χολέρα, έπαθαν ό, τι και οι αρχιτέκτονες του Πύργου της Βαβέλ. Σύγχυση, δηλαδή, φρενών και γλωσσών και πράξεων. Γιατί βλέπουν ότι το σάπιο σακί του νεοταξικού φιάσκου σπάει από παντού και δεν βρίσκουν κανένα τρόπο να το μπαλώσουν. Σε σημείο ώστε να παραλογίζονται και να μην ξέρουν ούτε τι λένε ούτε τι κάνουν.
Όπως, για παράδειγμα, εκείνη η αποκαλυπτική και εξευτελιστική για την αξιοπρέπεια των νέων προσφορά των 150 ευρώ εκ μέρους του πρωθυπουργού, προκειμένου να εμβολιαστούν. Όπου, θεωρώντας τους σαν τον εαυτό του, τους αντιμετωπίζει ως πνευματικά υπανάπτυκτους . Ώστε να πιστεύει ότι για οποιοδήποτε ποσό θα μπορούσαν να προδώσουν τον εαυτό τους και να παραδοθούν στη μετάλλαξη της γενετικής τους ταυτότητας , δρομολογώντας έτσι την γενοκτονία και τερατοποίηση των απογόνων τους!
Στη συνάντησή του με τον αρχιεπίσκοπο ο πρωθυπουργός μιλάει για την «καχυποψία του λαού απέναντι στα εμβόλια». Που όμως είναι άκρως δικαιολογημένη με βάση τα λεγόμενα έγκριτων ειδημόνων, ασύγκριτα πιο αξιόπιστων απ’ τον πρωθυπουργό και τους «ειδικούς» του, που έχουν τον μονόλογο στα ΜΜΕ. Ψευδόμενοι κατά συρροήν και ασυστόλως. Έτσι που ο «καχύποπτος» λαός να θυμάται κάποιες εύστοχες για την περίσταση παροιμίες: Όπως εκείνο το «τι να σου πρωτοθυμηθώ κρεμμύδι μου κάθε δαγκωματιά και δάκρυ». Ή το άλλο: «Τι καλό να θυμηθώ, για να σε εμπιστευτώ»!
Ζήτησε απ’ τον Αρχιεπίσκοπο ο πρωθυπουργός να προπαγανδίσει τα εμβόλια μέσω των κηρυγμάτων. Κι εκείνος, όπως ειπώθηκε, του αποκρίθηκε: «Θα κάνουμε ο, τι πρέπει»! Για ποιους όμως; Για το λαό ή για τους ντόπιους και ξένους λήσταρχους και δολοφόνους; Γιατί, αν κρίνουμε από τα μέχρι τώρα καμώματα του Αρχιεπισκόπου, μόνο ο,τι πρέπει για χάρη του λαού δεν έκανε αυτός και οι περί αυτόν. Ή μήπως η εκ δεξιών του αρχιμάγειρα των μνημονίων παρουσία του ή του προδότη της Μακεδονίας ή τώρα του αρχιτέκτονα της κυοφορούμενης προδοσίας του Αιγαίου είναι πρέπουσα;
Πρωθυπουργός και αρχιεπίσκοπος «κόπτονται» δήθεν για την υγεία του λαού. Αλλά κάποιοι λένε: Ο εσχατόγητος αρχιεπίσκοπος θεραπεύτηκε απ’ τον κορονοϊό μέσα σε ελάχιστες μέρες. Πώς, λοιπόν, το βαστάει η συνείδησή του να πεθαίνουν χιλιάδες Έλληνες και μάλιστα αρκετοί νέοι και να μην αποκαλύπτει το φάρμακο της θεραπείας του ή άλλα φάρμακα επίσης αποτελεσματικά; Και αντ’ αυτών προπαγανδίζουν τα εμβόλια, τα οποία αποσκοπούν, αφενός στην ενίσχυση και διαιώνιση της θανατηφόρου πανδημίας και αφετέρου στην γενετική τερατοποίηση του ανθρώπου!
Με δυο λόγια: Ο Θεός μας χάρισε την ωραιότερη και πλουσιότερη πατρίδα του κόσμου. Γιατί όμως δεινοπαθούμε και κινδυνεύουμε; Επειδή οι αποτρόπαιοι, που δήθεν «κόπτονται» για μας, δολοφονούν συστηματικά εμάς και την πατρίδα μας!
Θερμά ευχαριστώ για τη δημοσίευση.